fredag den 5. oktober 2007


Dette "Ødemarks rescue Kit" lavede jeg til min venindes mand da han fyldte 40 ! Det var en stor succes....han havde ønsket sig et gavekort til "Friluftsland", da han ville købe et kogeapparat, for de er nemlig blevet helt vilde med at feriere lidt primitivt...har f.eks lige været på Island, hvor de kørte og vandrede meget rundt og spiste frokost i det fri. Men jeg syntes jo, at komme med en kuvert var lidt tamt, så jeg købte en lille kuffert og fyldte den med ting, som man da helt sikkert ville få brug for i "ødemarken": en lille flaske rødvin, en dåse tun, plastic bestik, en lommekniv med mange funktioner, en lille hjerteformet stegepande (det må jo også være hyggeligt og romantisk at være lost in the wilderness), nogle karbiner, et brev pulversuppe mm. ( og så selvfølgelig et gavekort). Så kan man da godt overleve en ekstra dag, ik !

5 kommentarer:

  1. Skøn gaveide Christina. Jeg elsker faktisk at få gavekort, men sjovt nok synes jeg selv de er lidt tamme at dukke op med, når jeg selv er giveren. Vil klart tage din ide til mig - scrapmix omkring kortet:-)

    SvarSlet
  2. Du er da bare fantastisk - sikken en gave at få. Så han skal kun huske konen - du har sørget for resten. Håber han får lavet nogle spejlæg til hende i hjerteform...

    SvarSlet
  3. Hej Lachris. Første gang jeg er forbi din blog. Sej gave du har lavet der!!

    SvarSlet
  4. Sikke da en kanon idé..
    Den er rigtig flot..

    SvarSlet
  5. Det er en hyggelig og god gave! :-) Jeg er sikker på at modtageren bliver glad!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer