onsdag den 3. oktober 2007

Det er aldrig for tideligt....


...at gå i gang med julekortene ! Jeg kan jo også se på div. gallerier og blogs, at mange af Jer også er startet :O) Det er kun 2. år at jeg selv laver julekort, så mine evner ud i kortmageri er ikke de største...men bare det at de er hjemmelavet gør det jo ekstra sjovt at sende dem, ik !

Så i dag cyklede jeg op til Hanne (ikke scrapper, men laver gerne kort) med begge cykelkurve proppet med poser og min tote....og så gik vi ellers i gang...og det var drønhyggeligt. Hmmm...vi burde jo ha' hørt julesange, Hanne...og ikke Bruce :O)

Nå, men når vi nu er ved julen, så kan vi for min skyld godt sne inde nu...jeg var nemlig også afsted på cyklen op til Brugsen for at hente det kød, jeg havde bestilt hos slagtermesteren...begge cykelkurve atter godt fyldte...16 kg. kød af forskellig herkomst, som jeg så skulle hjem og pose (EEEEEELSKER det ord !) og noget der skulle skæres ud...og så skulle jeg så også lige gøre plads i fryseren...utroligt hvad man kan ha liggende af gamle ispinde nede i bunden !!!

Så kom bare an....kom sne kom jul kom gaver :O)

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde julekort du har lavet! ja det kan hurtigt blive jul, tiden flyver jo afsted!

    SvarSlet
  2. Det er nogen super søde og flotte julekort du ha fået lavet..
    Ja for min skyld må jul og sne også gerne snart komme :0)

    SvarSlet
  3. Wow, de er flotte.... Sender du ikke et til mig ;o) Glæder ig også for vildt til julen....

    SvarSlet
  4. De er bare super flotte...er vild med at du har fået lavet dem så forskellige! Jeg er så dårlig til at få sendt julekort, så tror ikke jeg vil bruge tid på at lave dem!

    SvarSlet
  5. Hold da op du er i god tid. Ja det jo egentlig tiden nu, men jeg kan bare slet ikke tænke julekort endnu. Flotte kort!
    Og tak fordi du ville være med i min "RAK/TVH-ting" - vinderen kommer på min blog senere i dag :-)

    SvarSlet
  6. Glædelig Jul Christina - ja, du er tidligt på den - ih, hvor er de fine de julekort. Måske jeg selv skulle uploade nogle af mine så det kunne give kreative tanker til andre...og måske man skulle sende adressen igen ho ho

    SvarSlet
  7. Elsker jul, og plejer at sende omkring 75 julekort ud, men jeg har aldrig lavet dem selv. Det er sådan nogle billednogle med ungerne (før i tiden Rene og jeg). Synes det er et stort nok arbejde at skrive i dem allesammen. Men julekort er en super hyggelig måde at holde kontakten på. Måske skulle jeg forsøge mig med lidt hjemmelavede til de nærmeste. Dine er i hvert fald super flotte synes jeg - især det med noderne

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare fine. Det er sjovt at de er så forskellige. Sidste år lavede jeg en prototype, og så blev de alle nærmest ens ;-) Nu må vi se, hvordan de bliveri år. Så langt er jeg ikke nået endnu.

    SvarSlet
  9. Det lyder som en rigtig hyggelig dag.
    Hold da op hvor er de flotte de kort.
    Jeg glæder mig til at modtage et. :-)

    SvarSlet
  10. Halløjsa....der har været gang i storproduktionen.....det ser bare skide godt ud, flotte julekort, og pyt da med om du har været tidligt ude, så er det da overstået, og er parat til at sende til 1 dec.

    hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer