lørdag den 20. oktober 2007

Dødt TV =3 LO'er

Inden vi tog afsted på camping, var det lykkedes Jonas at "pille" ved fjernsynet...noget med en kode der skal tastes ind, og hvor barn så bare taster vilkårlige koder 3 gange...ikke siger noget til forældrene...beder om hjælp fx...hvilket medfører at fjernsynet selv lukker ned. Vi kunne jo ikke nå at aflevere det inden vi drog på camping, så derfor var der INGEN TV i går aftes. Hmmm, manden smuttede ud ad døren kl. 16...meget vigtig arbejde...med kunder til whisky smagning på Gisselfeldt Gods (kald det lige arbejde en gang til, hva !), ungerne sendte jeg over i vores biograf for at se "Ratatouille"...OG SÅ satte jeg mig ellers til rette ved spisebordet og gik i gang med at scrappe. Senere stødte Maribi til, og vi havde alletiders hyggelige scrappeaften. Det kom der hele 3 LO'er ud af :O) Her er så det første jeg lavede. Fotoet er ikke særlig skarpt, men selvfølgelig skulle det scrappes alligevel, for historien er nu meget sød: Her på den just overstået campingtur, havde et pindsvin snuset sig frem til Snoopys madskål og var kravlet op i skålen og sad og mæskede sig ! Så kan hunden lære det! Spis altid op, Snoopy !
(Materialer: BG "Mellow", hj. lavet filtblade med flossyning, thickers bogstaver, sort tush.)

De to andre LO'er kommer på i morgen...og forresten...så ringede vi til TV butik og spurgte om råd mht det døde TV...svaret var, at vi skulle ta strømmen fra og derefter på igen, tænde og indtaste koden. Hmmm...det var værre...kode kode kode....men så kom vi tanke om den RIGTIGE kode til fjernsynet, så nu virker det igen. (Derfor kan det nu godt være, at jeg liiiiige sætter mig en lille times tid og scrapper)

10 kommentarer:

  1. Hold op mand hvor et fantastisk billede!!! Det ser næsten ud som om i fodrer møghunden med pindsvin! Og det er bare et super fedt LO med de mange firkanetr og dit fine efterårs "tekst" træ ude i siden! Jeg elsker bare den mellow serie!

    SvarSlet
  2. Ja det er da et superefterårs LO, det skulle du da have sendt ind til efterårsLO konkurrencen på Marolles blog. Skøn ide med at skrive i det træ.

    SvarSlet
  3. Hold da lige op.. Kanon billede.. Fedt LO, er vild med dit "træ"

    SvarSlet
  4. wawww for et flot lo, og finr billeder,super flotte farver :)

    SvarSlet
  5. Ajjjjj...et frækt pindsvin, men et skønt billede at have fået.....opdagede hunden det slet ikke???

    Flot Lo, dejligt efterårsagtigt, både med farve, papir og trævalg. Flot.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  6. Det er en sød lille historie om pindsvinet i hundemaden! :-) Herligt at i fik et billede af den. Jeg er vild med BG Mellow arket - har det også selv! - og jeg glæder mig til at bruge det.
    Fed detalje med teksten på træet og super flot med filten til de efterårs-farvede blade! :-)

    SvarSlet
  7. Nåh... hvor er den sød ;o) Og flot LO ;o)

    SvarSlet
  8. Eijj, hvor er det et sjovt LO, det pindsvin tager sig da godt nok nogen friheder :-) :-)

    Super, at du lige fik snuppet et billede.

    Det der Mellow-papir må jeg altså se at få fat i noget af, det er SÅ flot.:-)

    SvarSlet
  9. Ednu et smukt LO fra din hånd og godt hunden ikke så det...Man kommer altid i scraphumør af at kigge dine LO's så jeg må hellere snart komme igang igen.

    SvarSlet
  10. Vild med det pindsvin og ikke mindst det herlige papir.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer