søndag den 14. oktober 2007

Cypercrop og efterårsferie....


Sikken da en start på efterårsferien ! Jeg tilmeldte mig dagens Cypercrop hos ScrapShop, og jeg skal love for, at det gav sved på panden :O) Nu var det også første gang, at jeg prøvede det.....men bestemt ikke sidste. Dette LO fik jeg lavet til en konkurrence, der gik ud på at følge en skitse. Det var faktisk rigtig godt...jeg følger kun sjældent en skitse..men jeg kunne jo se, at det gjorde det "nemmere"....ikke at det var FOR nemt..pyha...det var da lige i allersidste sekund at jeg nåede at oploade mit bidrag ! Det var Jonas som hjalp mig med titlen...flot tænkt af den dreng, synes jeg...farverne kommer ikke rigtig til sin ret...selvom jeg prøvede at fotografere på alle leder og kanter, indendørs og udendørs. Det lilla karton er i virkeligheden meget klarer og knapperne ligeså.
I morgen drager vi på efterårstur med campingvognen...ad Lolland/Falster til. MEN inden da, kl.10.00 skal jeg til jobsamtale i København hos SAXO.com...så tænk på mig ! Nu må jeg undvære pc'en og alle Jer lige indtil fredag...så ha' en skøn uge...og ferie til dem af Jer, der er så heldige.

11 kommentarer:

  1. Super flot LO..
    Rigtig god tur.. Håber i får super efterårsvejr..

    SvarSlet
  2. ja det kan godt give sved på panden, at skulle scrappe på tid! Du klarede det nu flot synes jeg!
    Held og lykke med jobsamtalen og god ferie!

    SvarSlet
  3. Rigtig flot gået søde.
    Tænk at vi ikke kan scrappe sammen næsten en hel uge, suk...
    Rigtig god ferie med hele famlien samt det nye kamera:-)

    SvarSlet
  4. Ups, glemte helt. Stort held og lykke med imorgen, giv lige lyd.

    SvarSlet
  5. super, super skøn lo,lækre farver.

    pøj pøj med jobsamtalen, og rigtig god ferie:)

    SvarSlet
  6. Hej Christina. Jeg er ved at gøre klar til at krydse, hvad krydses kan. Håber det går godt. Super flot LO, og ja det er bare sjovt at scrappe til cybercrop....selv om jeg ikke er så hurtig:-) Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare nogle skønne farver du har brugt! Og rigtig fedt med det "close up" af dig selv! Rigtig god ferie...

    SvarSlet
  8. Flot LO! Lækkert at du har valgt lilla farver - det ser godt ud!
    HELD OG LYKKE til jobsamtalen! Jeg krydser hvad der kan krydses xxx!!

    Og rigtig god ferie! Det lyder dejligt med en tur ud i det blå med camp.vognen! :-)

    SvarSlet
  9. Hejsa

    Ups...der er da godtnok sket meget herinde de sidste par dage (men det vidste jeg jo godt ;-))

    Flot LO du har lavet, flotte farver, flot med det sort/hvide op ad det lilla.

    Rigtig god ferie og held og lykke med jobsamtalen.....det må da være dit dømmejob, når du er en stor læsehest.

    hygge fra Betina

    SvarSlet
  10. Flot LO, - dejligt at se nogen lilla farver, det er ikke så tit man ser det.

    Håber jobsamtalen gik godt, og at I får/har en dejlig tur.

    SvarSlet
  11. videre sending af tag fra mig til dig

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer