fredag den 14. september 2007

Støt Brysterne !!!


En kæmpe opfordring til alle Jer scrappe kvinder : Vær med og støt brysterne !
Min veninde og jeg har igen i år tilmeldt os kampagnen på nettet, så tryk på linket og hjælp os til at nå vores mål http://www.stoetBrysterne.dk/sedeltager.aspx?v=1368
Tak for hjælpen !
Som LO'et fortæller, så er billederne nogle som vi tog af os selv, i forbindelse med kampagnen forrig år. Vi var begge korthåret dengang...jeg havde betalt frisøren...min veninde med sit ene bryst.
Det var en lang og sej omgang.....men hun er en sej kvinde, og det bedste er:
Hun er her endnu...og hun er min veninde !!!

13 kommentarer:

  1. Søde veninde.
    Hvor er det bare bare flot, skønne farver, og ikke mindst skønne kvinder:-))
    Håber vi får samlet en masse penge ind.
    Tak for de pæne ord!

    SvarSlet
  2. Det var dog et fantastisk flot og gribende LO! Det taler lige til hjertet... og øjnene også!
    Super godt gået!!! Og en rigtig god opfordring til os alle!

    SvarSlet
  3. Flot, flot, flot!! Sidder nærmest med tårer i øjnene......

    SvarSlet
  4. Virkelig et lækkert og rammende, flot og virkningsfuldt med de eksta fremmhævede ord.

    Benytter mig af linket :-)

    /FruMaansen

    SvarSlet
  5. Ja nu skulle man jo lige have vist, at du også samler ind. Mit bidrag er lagt hos en anden indsamler, men jeg kan da kun opfordre ALLE til at støtte denne gode sag. Og med det lækre LO, kan man da næsten kun få lyst.

    SvarSlet
  6. Meget, meget flot LO! Og dejligt at din veninde kom godt igennem den svære periode!
    Jeg er enig med Stine: Meget virkningsfuldt LO med lækre farver, flot med håndskrift og de fremhævede ord! Lækker med noget freestyle! :-)

    SvarSlet
  7. Så har jeg sendt min støtte afsted!!!! Lo´et er komenteret på GQ!

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et rigtig godt Lo, det er så levende i alt farverne, opsætningen og ikke mindst det skrevne.
    Jette siger det så flot, det taler lige til hjertet, og tåren sidder i øjnene.

    Ville rigtig gerne støtte, men mine er givet til underlivskræft, da det er der jeg selv har været ramt.

    Men det vigtigste for mig, er at du har været der for din veninde.

    Knus fra Betina

    SvarSlet
  9. Det er bare et flot LO. Jeg er vild med den måde du har skrevet teksten på. Og jeg synes det er en skøn historie du har fået scrappet. Godt gjort :-)

    (ps: du kan nu se bidragene til min konkurrence - se min blog! Tak for spørgsmålet/opfordringen!)

    SvarSlet
  10. en utrolig flot og sigende lo, der er virklig lagt føelser i den,

    jeg støtter også brysterne,har intil flere bekendte der har og har haft det som din veninde.

    nogle af dem er dog ikke kommet så heldigt igennem forløbet,og andre er raske :)

    super flot lo

    SvarSlet
  11. Jeg er da ikke mindre end TOTAL VILD med dette LO. Så alvorligt, men også så fuld af humor og håb. Og så så flot lavet!! Go Girl!!

    SvarSlet
  12. ÅH hvor er det et SKØNT LO.... vender tilbage dagligt for lige at suge detaljer til mig...! Virkelig virkelig flot! Har været omkring siden, men mit net drillede lidt, så jeg må lige kigge lidt senere igen!

    SvarSlet
  13. Så er de støttet de kære 2
    og super ide...og dit LO er bare så godt og fint.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer