søndag den 9. september 2007

SAM 07....

...Scrap-a-mania, for de "uvidende" :O)
Denne event løb af stablen i går og det var bare SÅ HYGGELIGT !!! Nu var det jo aller første gang jeg har deltaget i en sådan komsammen og det er IKKE sidste gang...jeg skal da liiiiige undersøge lidt om Convention i Ryslinge (ved ikke engang hvor det ligger...andet end at det vist er på Fyn...?). Tænk engang at kunne sidde og scrappe i hele 10 timer ! Hvornår får man ellers mulighed for det ? Nå ja...måske ikke hele 10 timers scrapping...jeg gik da også rundt og shoppede lidt...(læs: for meget !). For bedst som man sad og arbejdede på et LO, så indså man, at man jo lige manglede en bestemt rød dims...og så var det jo bare at lette rumpen fra sædet, gribe pengepungen og styre over til standene..NEEEEEMT !
Det var også spændende at sidde og spotte (eller prøve på det) de scrapgale mennesker man har skrevet sammen med på nettet ! Jeg fik da hilst på nogle stykker...godt at så mange havde navneskilte på ! Mange navne kunne jeg da genkende fra de forskellige fora.
Jeg fik lavet to LOs. Det ene fra en skitse jeg havde liftet lidt af fra KC og det andet udelukkende ud fra fotoet og med papir købt på dagen.
Glæder mig allerede til næste træf !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hyggelige kommentarer