torsdag den 6. september 2007

Så smuk....


Her er så et LO med min yndige niece ! Fotoet er fra sidste september, taget ved min brors og svigerindes bryllup....og må jeg lige tilføje: Sikken et bryllup ! Tror da aldrig jeg har været med til noget så storslået og flot...og så samtidig helt nede på jorden, hyggeligt og sjovt.
Selve billedet er jeg selv helt vild med...ikke kun fordi det er mig selv der har taget det :O) men fordi at min niece ikke ved, at jeg tager billedet af hende, og derfor står helt naturlig og fokuserer på brudeparet. Og så er hun bare SÅ SMUK !
Jeg har brugt materialer fra BG "Blush", BG bånd, brads, Prima blomster, blonde, Bazzil chipboard bogstaver påklistret BG papir. Og igen må jeg sige, at det var en fornøjelse at bruge lyserødt :O)

7 kommentarer:

  1. Hej Søde Søs...
    Hvor ser det bare sk... HAMRENDE GODT UD - og tak for de søde ord :-))))

    Knus lillebror

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er det stemningsfuldt! Elsker også selv det papir! Superflot LO, som bare harmonerer så godt.

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smukt!! Og hvor er hun sød :o)

    SvarSlet
  4. Det er bare rigtig sødt. Hun er vel nok fin og passer rigtig godt, til de nye omgivelser du har givet hende :-)

    SvarSlet
  5. De billeder, hvor personen ikke ved, at han/hun bliver fotograferet bliver ofte de bedste!! Supert pletskud af din søde niece! Meget stemningsfuldt!!
    Og super flot med BG arkene. Dejligt LO! :-)

    SvarSlet
  6. åhhh, det var dog et vidunderlig smukt billede, og super flot lo

    SvarSlet
  7. Du har ret - hun er meget yndig. Og farvesammensætningen er helt perfekt og romantisk.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer