søndag den 2. september 2007

The Police...

Kom hjem i morgen kl. 04.30 efter en kanon koncert med The Police ! Det var bare en fed dag i går ! Min veninde og jeg havde pakket lidt godt til turen: små flasker hvidvin, dåseøl og vand, små chipsposer, lidt chokolade og nogle skønne bagels...og selvfølgelig bananer..bananer er gode da de modvirker tissetrang..JO der er rigtig nok, for det har de fortalt i TV i forbindelse med de kongelige brylluper og events...dér spiser de royale og gæsterne altid banan inden festlighederne går i gang...for man kan jo ikke bare sådan rejse fra bordet, midt under fx en gallamiddag, vel !
Nå, men tilbage til koncerten...der var bare gang i den og jeg kunne synge med til næsten alle numrene :O) Og Sting...ja han er altså stadig lækker, synes jeg ! Og kiksede fotos fik jeg da også taget...de kan jo næsten ikke blive anderledes, når man tænker på lyset..eller manglen på samme..og afstanden til scenen. Men skidt....jeg ved jo hvad de forestiller :O) Og selvfølgelig skal de scrappes !!! Her kommer lige en smagsprøve:

Her ser man så Sting på scenen ! Det er ham den lille lidt ude til venstre :O)

Her har vi så billed af fyren der stod foran mig...eller, hans sko..og nogle tomme shots ! Jeg troede at jeg tog foto af scenen, men blitzen gik først af, da jeg havde sænket armene. Det kan jo ske for selv den bedste :o

Jeg har selvfølgelig også gemt billetterne, så de kan scrappes. Glæder mig til at gå i gang med The Police LO'et!!!

2 kommentarer:

  1. Wohoo! Godt du havde en fed koncert, det var ikke lige alle anmeldere der var lige begejstrede så vidt jeg har læst, men bare du havde en god oplevelse! Mht. dit spørgsmål om papiret i min blog så er det Elsie papir ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt - og vild humor med sko-billedet. Det bliver da også nødt til at blive scrappet!!

    Knus M

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer