mandag den 10. september 2007

Lykke...


Se så fik jeg gjort LO'et fra SAM færdigt herhjemme ! Det blev alligevel lidt anderledes end det jeg sad med i hallen....du kan se hvordan, lidt længere nede ad siden.
Bogstaverne synes jeg er superromantiske...de er også købt specielt ind til dette LO...kan ikke huske hvad de hedder, for æsken har jeg smidt ud. Lækker med lidt glimmer :O) Det røde bånd som jeg absolut skulle bruge på SAM, fandt jeg hjemme i min scrapkasse...heldigt...og penge sparet, hi hi...ikke at jeg jo så fik brugt penge på andre lækre produkter !
Det er helt med vilje at jeg intet har skrevet udover titlen...synes bare, at det smukke brudepar sagtens kunne stå "alene" ! (Det klør for at skrive noget, må jeg da indrømme).

6 kommentarer:

  1. Det er bare blevet så flot Christina. Jeg er helt vild med det knaphjerte. Synes det er mere stilrent nu end på sam. Med hensyn til teksten, så tror jeg såmænd godt du kan skrive lidt, hvis du vil. Men er da enig i, at det smukke brudepar også sagtens kan stå alene.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det blevet flot! Og også de andre LO's fra SAM!! Glæder mig til at se dig til convention ........ :o) *griner*

    SvarSlet
  3. Det er belvet helt fantastisk!! Elsker det hjerte med knapperne... Så flot!!

    SvarSlet
  4. Den blev sørme flot! Både sød og romantisk! Jeg synes det er flot, at du lavede hjertet af knapper, istedet for de hjerte, der er på "det første forsøg".
    Lækre farver og ark du har brugt. Flot brudepar, som sagtens kan stå alene! :-)

    SvarSlet
  5. Super flot...er vild med de der glimmer bogstaver!!!! Uha elsker glimmer og glitter!!!!

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare blevet godt. Også selvom der ikke er tekst på :-) Især hjertet nederst kan jeg godt lide...
    psstt: Mht dit bidrag til min konkurrence - vil du ikke lægge dit link under det "rigtige" indlæg?!! Hvis ikke de ligger det samme sted kan jeg vist ikke holde styr på det! :-) TAK! Link: http://ordetpaabordet.blogspot.com/2007/08/konkurrence-deadline-15-september.html

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer