torsdag den 27. september 2007

Listen med Jeres blogge/blogs (?)...

GGGRRRRRRRRHHHH ! Det irriterer mig, at hver gang jeg skal indsætte et nyt link til en blog, ja så smides der automatisk http:// på....og så skal jeg ind og fjerne det igen og gemme. Lige indtil næste gang, så er den gal igen !!!
Hvad gør jeg forkert ?
Kan se, at nogle af Jer bare har et navn stående og når man så trykker, så kommer man videre til vedkommendes blog....hvordan gør man så lige det ?
Håber at der er en eller flere, der kan forklare mig det....på non-computersprog altså :O)
På forhånd tak for hjælpen !

4 kommentarer:

  1. Hej Christina!

    Når du skal indsætte et link er der to linier. Et hvor der står adresse og et hvor der står navn. Sådan ca... I adresse feltet skal du indsætte http://www.svendborgvej.blogspot.com - adressen... i navnefeltet kan du så skrive lige hvad du har lyst til... "annes blog" eller hvad du nu synes. Håber det var svar nok, ellers er du mere end velkommen til at fange mig på mail eller PB :-)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Jeg slår mig hårdt for panden !
    Havde simpelthen brugt det forkerte sideindlæg !!! Nu funker det som det skal...TAK Anne :O)

    SvarSlet
  4. Hehe det er blevet meget mere overskueligt nu!!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer