torsdag den 20. september 2007

Knapper, knapper, knapper.....

Jeg er vild med knapper ! ...og har længe været på udkig efter dem i diverse butikker. Men jeg har kun kunnet finde poser indeholdende én farve og hvis jeg skulle købe alle de farver jeg absolut ha', ja så var det blevet en bekostelig affære. Så, endelig fandt jeg hvad jeg søgte:
En kæmpe, herlig pose "blandet bolcher" i Panduro! For kun 50,- fik jeg knapper i mange farver og former...skøøøøøønt :O) Jeg sprang straks aftsted til Søstrene Grene og købte disse små krydderiglas og brugte en stille aftenstund, til at sortere knapperne op i glassene. Herlig fritidsbeskæftigelse :O) Nu tænker jeg bare, at jeg da må ha' mere scrappers flos ! Hvordan skal jeg ellers kunne matche alle de skønne farver ? Suk...som scrapper kan man altid finde på noget der skal købes....er det ikke bare herligt !!!!

11 kommentarer:

  1. Åh jeg må altså se at få min søster til at køre mig til Herning. Jeg må da bare have sådan en pose. Så må de 10 gange scrappersfloss jo komme bagefter lol

    SvarSlet
  2. Hold op nogle lækre farver!! Hvordan har jeg kunnet overse dem i "min" Panduro...? Hmm det er selvfølgelig muligt at de slet ikke har dem...men må vist hellere lige kigge forbi en af dagene!

    SvarSlet
  3. Neeeej hvor fedt...må straks i panduro...mangler altid knapper. jeg har selv de der kryderiglas, de er bare så søde og praktiske...
    Nej christina det er ik nemt med alt det gejl man kan købe...suk suk

    SvarSlet
  4. ÅH NEJ... nu er jeg nødt til at tage i panduro igen inden alt for længe.... det var lidt ondt... men hvor er de fine, og jeg er simpelthen vild med de små krydderiglas!

    SvarSlet
  5. Flotte glas:-))
    Ha lige været i Panduro efter en blandet pose knapper, meeeeeen.De er ved nærmere eftersyn ikke så flotte i farverne som dine. Glæder mig til imorgen aften!!!

    SvarSlet
  6. Har selv haft bestilt den pose i Panduro, guffe guf.....men jeg må sige at jeg så fik en hel del flere lyserøde, og næsten ingen gule ;-)

    Men de glas der, dem er jeg da nødt til at have mine små pølsefingre i. Hvad koster de?

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  7. Wow.... jeg tilslutter mig koret: Jeg vil også i Panduro - snøft...

    SvarSlet
  8. Åhhh, kender det alt for godt!
    I de 7 mdr. jeg har scrappet er vores rumdeler i stuen blevet fyldt godt ud med kasser indeholdene div. scrap sager. Jeg har dog først fået fingrene i nogle knapper i forrige uge i en mdr. pakke fra USA. Nu kan jeg overhovedet ikke undværre dem!
    Måske man skulle undersøge om det tilbud med knapper også gælder i Århus? ;-)

    SvarSlet
  9. De er da for skønne! Surt, jeg var i Panduro i lørdags - impulsivt - og så overhovedet ingen knapper!!
    Var på udkig efter fødselsdagsgave til sønnen, og det fyldte nok mere end scrap - trods alt!!
    FEDE glas... skal vist ind til SG :-)

    SvarSlet
  10. Jeg har nogle gange købt en kømpe pose blandende knapper på QXL, for stort set ingen penge... bare hvis du pludselig manglede, så er dt da en mulighed :-)

    SvarSlet
  11. Hvor mange poser købte du lige:-)? Jeg har lige været i Panduro, men jeg synes nu det var nogle meget små poser de havde. Men købte da alligevel nogle stykker af forskellige slags hi hi

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer