mandag den 3. september 2007

I dag har jeg leget med stempelpuder ! Jeg ville gerne pynte LO'et med "bolde" a la dem på billederne...og brugte simpelthen viskelæderet i enden af blyanten. Selvfølgelig kunne jeg ha' valgt at tegne dem med tush...men når der nu bor en lille "Stempelquist" inden i een....:O)
Det er jo nogle ret så farverige fotos, så derfor valgte jeg en helt hvid baggrund. Synes også at prikkerne fungerer fint, uden at det bliver for rodet...så er der lige hjerterne...ved ikke lige hvorfor de kom på...autoskrift..øhh, autodoodling...dem er jeg måske ikke helt tilfreds med.
Men det er sjovt at bruge andre redskaber til stempling...jeg mener at ha' læst om brug af et stk. lakrids tilmed !!!

6 kommentarer:

  1. Nøj hvor er det godt! Skønne farvede cirkler, og herlig overskrift!!

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den bare god...Sikke et skønt trick du lige kom med der...Det skal helt sikkert prøves :-)
    Knus Sara

    SvarSlet
  3. FEDT fundet på...og hvor er det bare et kanon LO!! Rigtig godt valg med den hvide bagside

    SvarSlet
  4. Skønt LO, og rigtig god ide. Måske skulle overskriften også have lidt farve?

    SvarSlet
  5. Det er et hamrende flot LO - og god ide med blyanten ;o) Lakrids-stemplet var mig ;D Er helt misundelig over alle de stempelpuder med lækre farver. Jeg har kun brun og sort....

    Knus M

    SvarSlet
  6. Her gav du mig en ide til mine "kuglebilleder" med ungerne på! Og overskriften er da for herlig!! Tak for god inspiration!! :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer