mandag den 24. september 2007

Hen til kommoden og tilbaws igen....

Dette LO har ligget på køkkenbordet i 2 dage ! Hvordan kan det være, at det nogen gange bare er SÅ svært at lavet et LO ? Tænker, at her i mit tilfælde er det nok fordi, at jeg gik i gang uden at ha' den mindste lille idé om resultatet...oftest har jeg da et billed i hovedet af, hvordan resultatet godt må ende med at se ud. LO'et er også anderledes på den måde, at der ikke rigtig er nogen symmetri i det....hmmm..lidt forvirrende måske...men jeg kan nu godt li' det alligevel...hvordan kan man andet som MOAR, når temaet er ens barn :O) Må indrømme at det tog tid at prøve at være impulsiv og lege med materialerne....så meget for impulsiv :O) !!!
Materialevalg mv. kan I læse om på GQ's galleri....

Tak fordi du kiggede ind !

4 kommentarer:

  1. Hvor er den da bare smadder flot Chris...
    Er bare helt vild med de rammer ;-) godt at se du kunne bruge dem.
    Knus

    SvarSlet
  2. Synes det er et FLOT LO, enormt festligt at kigge på, og kan hele tiden se noget nyt. Super med de forskellige skrifter (håndskrift?)og effekter..det ser s.... godt ud ;-)

    SvarSlet
  3. Jep, håndskrift...lige bortset fra happy birthsday på øverste foto..det er en sticker :O)

    SvarSlet
  4. Jeg er også vild med det. Det var min inspiration til at lave håndskrevne titler :-D

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer