onsdag den 5. september 2007

Hawaii - Ringsted


....SUK! Jeg standser op hvergang jeg når til denne annonce i mit scrapmagasin :O)
Hvad sir' I så piger (og drenge?) ! Kunne det ikke være helt fantastisk at sidde og scrappe i Paradis !!! Well, man har jo lov til at drømme....og på den måde kan man jo sige, at Lottopengene er godt givet ud....hold da op, hvor har vi været rundt om på hele kloden...og mange gange :O)
Hmmmm...det kan godt være at jeg aldrig kommer til at scrappe på Hawaii, men skidt...jeg skal jo til Ringsted på lørdag, og jeg glæder mig helt vildt. Kunne være at jeg skulle sætte en hawaiiblomst i håret....

3 kommentarer:

  1. Jeg ville klare mig fint, hvis bare jeg fik otte dages fri til kun at scrappe:-)Nå ja og så måske en lille sum til lækre sager - men det behov er nu ikke så stort lige nu.

    SvarSlet
  2. Hej Chris
    Det er en ret flot blog du har fået lavet...

    SvarSlet
  3. Så må man jo lave en privat scrap-dag hvor temaet er hawaii med lysserøde futter og bastskørt...man kunne sikkert blive helt køn !!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer