søndag den 23. september 2007

Halvtomme gallerier....

Nu er jeg jo primært en Gypsy-pige og er hver dag inde og kigge/læse/skrive/oploade på det forum....ikke at jeg ikke også er tilmeldt et par andre stykker, hvor jeg også skriver og oploader, bare ikke i den samme mængde...nå, men jeg fornemmer, at der ikke rigtig bliver oploaded så mange LOs som der plejer...og tænker, at det må være fordi at vi snart alle sammen har vores egen blog, hvor vi viser vores herlige hobby frem i stedet. Og det er jo selvfølgelig bare superherligt...elsker også at surfe rundt hos scrapbloggerne !!! Alligevel synes jeg at det er ærgeligt, for det er en hurtig og nem måde at kommentere og få kommentarer på, via gallerierne ! Vi kan vel stadig ha' vores LOs liggende begge/alle steder !?
Eller måske sidder vi alle og laver LOs til konkurrencerne i det nye blad ? :O) De må jo ikke oploades før end de har været vist....hvis man er så heldig :O) Er det mon derfor?
Nå, det var bare lidt strøtanker her på en søndag aften...en søndag hvor jeg har haft alle mine scrapsager liggende på spisebordet...og alligevel ikke blev færdig med det LO jeg startede på i formiddags :O) Fik dog lavet et i går...skal lige huske at ta' billed af det, så det kan blive oploadet i morgen...både på min blog og i galleri....

6 kommentarer:

  1. Du har så evigt ret!!!! Jeg var også på GQ i går og tænkte det samme!!! Vi må huske på at uploade der også, så vi holder lidt gang i siderne.

    SvarSlet
  2. Jeg tror du har ret i, at de fleste bruger bloggen til at fremvise LOs. Og jeg er enig med dig: Ærgerligt at gallerierne ikke rigtigt bliver brugt.
    Jeg har det sådan, at jeg faktisk kun bruger min blog nu! Synes det er en skøn måde at komme i kontakt med folk på og få kommentarer på. For jeg synes faktisk ikke der bliver kommenteret og snakket så meget LOs i gallerierne som på bloggene! Desværre.

    Dejligt med lidt strøtanker en søndag aften! Her er det nu blevet mandag morgen - og jeg er faktisk på vej til job! :-)

    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. Jeg holder nu fast i at bruge begge dele, da det ikke er alle der er bloggere, og dermed ikke surfer så meget mellem disse.
    Men du har fuldstændig ret, og det tager 5 min. at smide det op der også.

    Nu er jeg jo så ikke GQ pige, men SIF pige, og der synes jeg vi stadig er flinke til det, i forhold til at det ikke er så stort et forum medlemsmæssigt.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet
  4. Du har ret søde. Nu er jeg jo ikke selv begyndt at uploade på GQ endnu, men vil starks kaste mig over det. Som nubegynder vil det være rart med noget konstruktivt kritik:-)

    SvarSlet
  5. Du har ret søde. Nu er jeg jo ikke selv begyndt at uploade på GQ endnu, men vil starks kaste mig over det. Som nubegynder vil det være rart med noget konstruktivt kritik:-)

    SvarSlet
  6. For mit vedkommende er det mest pga bladet - men også pga bloggen. Jeg bliver jo nødt til at holde lidt fast i, at der skal ske noget derinde også ;o) Der er flere, som har spurgt, om jeg ikke vil lave et galleri til det nye forum, så det arbejder jeg på. Om det så vil blive brugt, ved jeg ikke, men det håber jeg da....

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer