lørdag den 29. september 2007

Guldkorn...

Hvad børn dog siger og tænker....og omvendt :O)
Her sidst på eftermiddagen, var Simon blevet lidt småsulten...han kommer ind i stuen og spørger, om han må ta' en bolle fra skabet. De boller der er i skabet er disse kedelige, smagsløse, kun bestående af 2 g. mel og resten luft, krydderboller fra Netto, som kun min mand gider spise...ingen af mine børn har nogensinde ville spise dem...de spiser kun mors hjemmebagte (hi hi)..nå, men dem kan han godt li' "alligevel", siger han. MEN moderen siger NEJ, ta' dig et stykke rugbrød i stedet, for lyst brød er altså ikke sundt og da slet ikke "fars" krydderboller ! Må jeg ikke nok, plager barnet. Nej ...siger jeg igen...ikke noget lyst brød."Jamen, kan jeg så ikke bare riste den?!" siger Simon så.
Jeg lå flad af grin...og gav ham lov alligevel...for den konklusion var da ikke til at stå for !!!!

2 kommentarer:

  1. Hold op hvor var den sød!!!! Selv min kæreste som godt kan være sådan lidt "anti -børn" (det skal jeg nok få pillet af ham!) var ved at dø af grin!!! Kan godt forstå at du måtte gi dig og lade ham få bollen!!! Godt svaret unge mand!

    SvarSlet
  2. Jammen giv dog det kære barn et knus - og bag så nogle sunde boller til køleskabet som gerne må spises....hi hi

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer