tirsdag den 25. september 2007

En skøn "gave"...

Ragna har tildelt mig denne Award med følgende ord:

"Christina er altid klar med en spøjs lille historie fra hverdagen serveret med et strejf af humor, og samtidig er hun altid klar med gode råd og opmuntring til den som trænger til det. Hun laver de skønneste LO's og kan bare blive ved og ved med at finde på fede effekter til dem, og samtidig har hun tid til at kommentere på en nybegynder LO's som mine. Tak for det Christina."
Endnu en gang TUSIND TAK for de meget flotte ord ! Jeg blev utrolig rørt :O)

I weekenden vandrer den videre til................. :O)

2 kommentarer:

  1. Nøøøj! Tillykke Christina! Jeg kan kun give Ragna ret i begrundelsen og den er bare så cute den award!

    SvarSlet
  2. Ja, og så kan jeg altså godt forstå du har fået den - du er altså et dejligt menneske.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer