torsdag den 27. september 2007

Efterår....næsten uden ord....


Efter en del LO's med rigtig meget tekst, får I her et her, næsten uden.... Det kommer sig nok af, at da jeg sad og scrappede med min veninde sidste fredag, sagde hun, at det vist ville være en stor udfordring for mig, at lave et LO uden ord. OG min mand er begyndt at kigge rigtigt på mine LO's og kommentere på dem...HAN synes jeg skriver for meget :O) Nok ligesom at jeg snakker for meget eller.... :O) Nå, men her er altså bare en titel...billederne må så fortælle historien om en dejlig dag ved vandet, på en af vores campingture. Jeg er ved at være færdig med endnu et LO i efterårets tegn...også kun med en titel og en lille bitte bitte bitte smule txt, ja faktisk kun en linie.
Til dette LO er alt klippet ud i frihånd, lige bortset fra titlen, som er klisterbogstaver fra BG. Papiret, ja der fik jeg ikke skrevet ned hvad jeg har brugt, men noget af det er BG...
I dag er også en rigtig flot efterårsdag. Jeg fik gået en lang tur med "Møghunden"....han trænger også til at få øjnene op for andet end bagboens Viola, som er i løbetid !!! Snoopy...som er møghundens rigtige navn, er bare SÅ irriterende når Viola er i løbetid....han piber og vil hele tiden ud...faktisk er det lykkedes ham at komme ud af haven og er løbet op til bagboens hoveddør...der sidder han og venter, mens Viola går agurk indenfor. Vi har indhegnet haven...men åbenbart skal det lige efterses :O) Kunne ellers blive nogle søde hvalpe....men det er hverken Violas ejere eller vi interesseret i...så nu håber jeg, at Viola har været indefor, de par gange hvor Snoopy har været på "besøg" !!!!

5 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot LO
    God detalje med knapperne..
    Billederne snakker for sig selv syntes jeg, så mere tekst behøves ikke :0)
    Knus Christina

    SvarSlet
  2. Har lige kigget lidt i dit galleri på GQ og her. Jeg synes du veksler fint mellem LO med og uden tekst. Men nu eeeeelsker jeg jo tekst, og scrappet primært for at fortælle historierne. Skønt LO BG papir er jo altid lækkert :-)

    SvarSlet
  3. Har lige kigget lidt i dit galleri på GQ og her. Jeg synes du veksler fint mellem LO med og uden tekst. Men nu eeeeelsker jeg jo tekst, og scrappet primært for at fortælle historierne. Skønt LO BG papir er jo altid lækkert :-)

    SvarSlet
  4. Hehe fed efterårshistorie...den er du altså næsten nødt til at scrappe! Luk Snoopy ud og tag billeder af ham når han sidder på naboens bagtrappe!

    Det er bare et rigtig flot efterårs LO du har lavet...kan godt lide at du har klippet cirklerne ud af papiret

    SvarSlet
  5. Jeg er rimligvis fortaler for tekst, men nogle biller er bare gode, uden at der egentligt er en historie til den.

    Synes også at billederne taler for sig selv, og med en titel er den jo hjemme ;-)

    Ellers et fint Lo, dejlige rarver, og en god ide at klippe de cirkler ud fra BG's papir.

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer