lørdag den 22. september 2007

Clevin-mode....


Jeg var til hyggescrappeaften i går hos min veninde (Maribi) og det var bare SÅ hyggeligt !
Og vi fik faktisk også noget fra hånden ! Det var meningen at jeg ville ha' lavet et LO til en konkurrence i "My Scrapcorner"...men det indebar, at jeg skulle ha' printet et foto ud hos Maribi, og hendes printer var netop løbet tør for farve...så der stod vi begge med håret i postkasssen. Det tog vi så bare som en udfordring, og fandt nogle billeder frem, som ikke lige lå først i køen til at blive scrappet (sådan nogle har vi vist alle, ik'). Jeg gik så absolut i Jørgen Clevin - mode, som I kan se. Den fik på alle tangenter med tusher, bånd og total frihånd :O)
Må indrømme, at billedet har tildens til at drukne på dette LO...men hold op det var altså mægtig sjovt at lave !!! Fotoet viser Jonas og Simon, som kigger ind igennem et træ og farven er sådan fugtig-mos-grøn og giver genskin i deres hår og ansigter.
Der er brugt hvidt karton, rest af stacey boyd papir til matten, knapper, flos og gelpenne. Hér kan man ikke se det, men ordet "Elverbørn" er skrevet med en sølvagtig-glimmer gelpen og matcher perfekt ordet.

8 kommentarer:

  1. Super fantastiske hjemmelavede blomster!!! Og jeg kan rigtig godt lide den måde du har skrevet teksten på!! Og ja det er ren Clevin!

    SvarSlet
  2. Dejligt kreativt LO - og jeg kan næsten se på det, at det var super sjovt at lave det! Flotte blomster! Vældig sød tekst og herligt billede :-)

    SvarSlet
  3. Det er blevet helt fantastisk!! WOW................!!

    SvarSlet
  4. Tak for en vildt hyggelig aften igår,må vi snart gøre igen:-)

    SvarSlet
  5. Tak for en vildt hyggelig aften igår,må vi snart gøre igen:-)

    SvarSlet
  6. Det er da blevet rigtig godt..
    Nogle flotte blomster..

    SvarSlet
  7. Det er blevet super flot - total free style!! Fedt med de forskellige skrifter...ja man kan næsten fornemme hvor svært det var at stoppe med at tegne o.s.v.!

    SvarSlet
  8. Hvilken skøn måde, du har avet teksten på. Det ser rigtig "gladt" ud ;-) Rigtig fine blomster, du har tegnet.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer