søndag den 9. september 2007

Billeder fra dagen...

Jeg har taget et par "stemningsbilleder" fra SAM. Her har vi mit lille arbejdsområde. Jeg gik i gang med et LO med et bryllupsbilled af min bror og svigerinde. Men jeg kunne ikke blive tilfreds...og jeg manglede et stykke rødt bånd, som jeg bare ikke kunne finde på nogle af standene ! Grrr ! Så det pakkede jeg ned igen, for at arbejde videre med det hjemme...sådan går det jo nogle gange...

Hvem har vi her ! Jo, min dejlige veninde ud i scrap....hende jeg fik lokket med på min hobby (fnis)...men det er hun jo selvfølgelig glad for nu...ja nærmest taknemmelig, er jeg sikker på:O) Det er altså også skønt at sidde og scrappe sammen og vi skal helt sikkert afsted sammen igen.

C'est moi ! Bemærk den orden der hersker på "mit område" :O)

LO om min (anden) veninde (ikke til scrap!) og jeg.
Swirlen er et lift fra et CK, resten af egen hånd...
LO om min fødselsdagslagkage. Den blev bare superskøn, synes jeg.
Købte Love Elsie papir og knapper til samme formål.


6 kommentarer:

  1. Elsker de her to LOs - de er for fede!!! Og hvor ville jeg gerne have været der - men det må vente. Måske til næste år??

    SvarSlet
  2. WAU Christina - dejligt at høre du havde en god dag og sikke fine LO'er du fik lavet især det med veninden er virkelig flot.

    SvarSlet
  3. Det er nogen VILDT flotte LOer du har fået lavet på SAM! Lækre E. Flanigan materialer!! Og det med den store swirvel er bare så cool! Lækkert!!!
    Dejligt at i har haft det sjovt på SAM! Herligt at få lov til at kigge lidt med på sidelinjen!

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt at høre, at du har haft en skøn dag. Til næste år vil jeg helt sikkert også gerne være med. Jeg kan rigtigt godt lide LO'et med virvlen, synes bare det papir er for lækkert.

    SvarSlet
  5. Hyggeligt med nogle stemningsbilleder fra SAM. Og hvor nåede du at lave meget!! :-)

    SvarSlet
  6. Altså..hvor er du produktiv - og kreativ og alt muligt..!!!
    Jeg synes også dit LO med veninde-spiralen (!) er super lækker - især fordi du har sat så mange gode ord på VORES venindeskab.. SUK - tak for det, Christina..

    Kram fra Veninden, (der snart må i gang med egen blog om tips og tricks i husholdningen..)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer