søndag den 26. august 2007

Smart opbevaring eller....

...Ja, det må jo bare komme an på en prøve ! Sagen er den, at vi i går afholdte loppemarked på vores vej. Ikke det store tilløbsstykke viste det sig :O( for med et inbyggertal på ca. 6000, så var det ikke mange af dem, der lagde vejen forbi vores lille event. Men pyt...vi hyggede os gevaldigt og det endte jo også med, at vi handlede hos hinanden til yderst favorable priser :O)
Jeg gik hjem med nogle stykker af genboens arkivmapper...for pludselig kunne jeg se mulighed for opbevaring af SCRAPSAGER ! Indtil nu har jeg haft en masse ting liggende sammenblandet i en stor papæske...og der sidder jeg så og roder rundt med klisterede fingre...får fat i rub-ons når det var stickers jeg skulle bruge o.s.v. Nu har jeg så brugt et par timer på oprydning, sortering, omrokering, putte i arkivmappe, skrive små mærker OG fået fyldt en masse ting i min nye taske.
Om arkivmappen kommer til at fungere optimalt, for tiden vise...nu prøver jeg lige den af...

2 kommentarer:

  1. Ja, det er lige med at finde plads til alt det, som mændene kalder rod. Dejligt at se et simpelt forslag til, hvad man kan gøre af det, så det ser bare lidt organiseret ud.

    SvarSlet
  2. Jep den virker! Har selv en tilsvarende til stickers og rubons! Så længe du ikke ligger tykke ting som chipboard i den er den genial!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer