mandag den 27. august 2007

Så er der serveret....



Nu har jeg i lang tid arbejdet sådan lidt freestyle og det er bare smadder spændende og sjovt. Derfor skulle der nu ske noget andet...jeg købte et "sæt" scrappapir og satte mig i går aftes og lavede et skønt LO. Billederne blev taget til nøjagtig samme formål og jeg havde allerede en idé om hvilket papir der skulle bruges.....det er jo altid rart at være forberedt, ik' ! Men sådan tror jeg faktisk, at vi scrappere er....måske nogle gange uden at vide det :O) Det må være det der kaldes "Scrappehjerne"


Billederne fik jeg fremkaldt i sepia for at skabe en
gammeldags stemning og det passer jo helt perfekt til westernepapiret fra Cosmo Cricket ("Wanted"). Jeg synes, at det er helt anderledes at sidde med sådan noget total præfabrikat - ikke at det skal opfattes negativt - det virkede sådan "puslespils-agtig". For mig var det i al fald en meget anderledes måde at arbejde på, sådan at få det hele serveret....for jeg kan bruge lang tid på at sidde med alle mine papirer og dimser og dutter og få det sat "rigtigt" sammen...

7 kommentarer:

  1. Det er blevet SÅ flot!! Og du har ret - billederne passer bare helt perfekt til. Skægt det der med at lave LOs inde i hovedet. Jeg gør det tit, når jeg går i seng - og når jeg så står op, er det lige til at smække sammen ;o)
    Et kæmpe 5tal for LOet!!

    Knus M

    SvarSlet
  2. og så er det nu må fortælle mig hvad betyder LO ??

    Super fedt LO - jeg gir 10 point ;-)

    SvarSlet
  3. Du laver nogle superflotte ting. Sjovt som du fortæller om din afhængig af scrap. Det er vist en fællesnævner vi alle har.

    SvarSlet
  4. Kære brormand !
    LO står for Layout!
    ...og du spørger bare hvis der er andet du er uforstående overfor :O)

    SvarSlet
  5. Det er så lækkert det papir. Og så har du lavet et lækkert LO ud af det :-)

    SvarSlet
  6. Det er et flot LO - engang imellem er det helt rart og anderledes at skulle følge noget andet end man plejer. Det med scraphjerne kender jeg godt til - min datter siger til mig engang imellem. "mor du er meget belastende med dit scrap :-)" På den gode måde....

    SvarSlet
  7. Hejsa

    Du er da kommet flot op at køre med bloggen, det ser godt ud.

    Rigtig, rigtig flot LO, selvom om det var udsædvanligt for dig at lave. Har en bog i samme koncept, og jeg kan af samme årsag bare ikke komme igang;-)

    Hygge fra Betina

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer