torsdag den 9. august 2007

Mønstre i hverdagen...bliver til doodling !





Jeg har lige læst en (for øvrigt herlig!) bog og var helt vild med coveret. Tænkte selvfølgelig straks på SCRAP !!! Sådanne lækre farver, blomster og krims krams MÅTTE jeg bare overføre til et LO. Det samme gælder det snirklede mønster på min fyrfadsglas...det har længe ventet på at blive til doodling :O) Nu fandt jeg så det rigtige foto til mit LO...det skulle jo passe til den søde og romantiske stil.





Her er resultatet så. Jeg har doodlet med sort tush og derefter farvet med ungernes Wax Crayons. Det var rigtig sjovt og en metode jeg helt sikkert vil bruge noget mere. Det gør virkelig også LO'et personligt....i forhold til at bruge præfabrikeret dims (hvilket jeg dog har oceaner af). Når man sådan kigger på hvad der scrappes for tiden og vises i div. scrapblade, ja så er det vist også trenden. Det er bare at kaste sig ud i det og være modig !!! For det kræver mod, synes jeg, at sidde dér med sin sorte tush og det hvide karton :O) Man kan godt være lidt bange for at komme til at gøre noget forkert...men her er det jo, at intet er forkert ! Din doodling er din og kun din og derfor rigtig !



4 kommentarer:

  1. Nej, hvor er det bare blevet alt, alt for flot!! Hvis man kunne give op til 5 stjerner herinde, ville du få 6!! Det er SÅ gennemført - wow....

    SvarSlet
  2. Nå så fandt jeg lige herind! Wow hvor er det et flot LO, skøn doodling :)

    SvarSlet
  3. Hold da op... det er bare super lækkert det LO. Utroligt hva man kan få ud af, at læse en bog... ;-)

    SvarSlet
  4. WOW - utroligt flot LO du har lavet! Og supert at se hvad din inspiration er kommet af. Flot, flot doodling du har lavet og søde billeder. Ja, man kan virkelig finde inspiration MANGE steder! :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer