lørdag den 11. august 2007

Mere inspiration fra hverdagen...

I dag da reklamerne landede på bordet, faldt jeg straks for en sjov skrift i Kvickly's brochure...og den kunne jo selvfølgelig bruges i en scrappesituation!!!








Og da jeg allerede havde nogle herlige "gamle" fotos af Jonas liggende klar..ja, så var kombinationen indlysende:


Den der blå bagdel giver jo selv overskriften :O) Jeg liftede straks den sjove skrift...et kort sekund overvejede jeg at bruge madpapir og derved overføre skriften...meeeen, det er jo langt sjovere at gøre det i frihånd...så jeg sad og skævede til brochuren og tegnede det først op med blyant og derefter med sort tush. Herefter har jeg fyldt bogstaverne ud med en blå gelpen.

Nu ved jeg med mig selv, at jeg for fremtiden vil ha' langt større fokus på diverse skrifttyper brugt i reklamerne...ja for ikke at sige: Overalt !!!!

Tror da pokker at man er så glad ved denne hobby, ik' ! For man får jo hele tiden øjnene op for flere og flere detaljer !

3 kommentarer:

  1. WOW - det må jeg nok sige!!! Super flot overskrift du fik lavet der! Og så i frihånd! Dejligt LO med flot doodling - og absolut herlige billeder! :-)
    Det må jeg prøve en dag! Tak for super inspiration!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fantastisk liftet. Det er helt utoligt, hvad man kan finde af inspiration rundt omkring ;o)

    Knus M

    SvarSlet
  3. Sikke et flot Lo du fik ud af en reklame. ER vild med den blå overskrift!!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer