torsdag den 23. august 2007

Kan man tage skade af sin hobby...

...Ja, og det kan hermed bevises:

Da jeg jo har fødselsdag i dag, har jeg måtte pakke mine scrapsager sammen..de har ligget på spisebordet og gulvet i køkkenet i en hel måned...der skal nemlig dækkes op til 13 (gisp) ved bordet. Når man sådan har inviteret gæster, ja så skal der handles ind, bages, gøres rent, og laves lagkager. OG da jeg jo ikke kunne sætte mig ned og scrappe i dag....ja, så kunne jeg da lige DOODLE på lagkagen !!!

4 kommentarer:

  1. Så er det frem med en bamse og dække op til den ;)

    Synes det er dejligt at se en doodlet kage - hvorfor skal alt være på en bestemt måde? Og mon ikke du får stor ros for den?

    (Hvad tid og hvor var det vi skulle møde op?)

    SvarSlet
  2. Og jeg kan lige hilse og sige at den smagte himmelsk :-)

    Kys og sang fra brormand

    SvarSlet
  3. he he!! Det er da herligt! Synes det blev en super fin kage! Jeg håber du havde alletiders dejlige fødselsdag! Tillykke med i går.
    ... og god weekend! ....

    SvarSlet
  4. Hahaha ja hvad gør man ikke for at scrappe lidt ... glæder mig til at se hvordan du klarer tandlægejobbet, om du får doolet lidt i aftalebogen eller måske på patienternes tænder ... weee lidt kvik-sølv her og lidt plastic der og når det er stift kan det ikke komme af. :-)

    SUPER FLOT KAGE !!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer