fredag den 31. august 2007

Foto og følelser...


Jeg har i dag lavet et LO med et skønt foto af Simon...lille bitte Simon, som snart bliver 9 år.
Med inspiration fra http://ordetpaabordet.blogspot.com/, blev det en helt anden historie der knytter sig til billedet, end det jeg egentlig havde regnet med. For selv om det er den grønne hue jeg fokuserede på (også papirvalgs-mæssigt), så kom kom det til at handle om følelser og minder. Og er det ikke sjovt, som man kan huske følelser? Følelsen af et bestemt stykke tøj, en glemt duft der pludselig finde vej til næsen op, et stykke musik....helt uventet dukker en masse følelser og minder op til overfladen.
Meget af det babytøj som min unger har haft, kan jeg stadig fornemme mellem fingerne...lyder det fuldstændigt forrykt, dette her ?

3 kommentarer:

  1. Nej Christina det lyder bestemt ikke skørt. Nu er mine unger jo godt nok ikke så store, men alligevel. Sådan har jeg det også stadigvæk med min gamle bedstemor. Kan se, at du stadigvæk ikke har løst forstør billede problemet. Du må vist snart have styr på dit gamle kamera igen, eller have dig et nyt hi hi

    SvarSlet
  2. Et rigtig sødt LO. Og en masse tekst. Og så endda lyserødt på et drenge LO. Det ser godt ud.

    Mine drenge er ikke så store endnu, men jeg har det da på samme måde med nogle ting. Sådan er det åbenbart at være mor.

    SvarSlet
  3. I min ører lyder det slet, slet ikke skørt. Er glad for at have givet dig denne inspiration - din tekst er virkelig flot og med så mange følelser i. Godt gået :-)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer