torsdag den 30. august 2007

Cow parade..


LO'et er lavet til en lille konkurrence der kører på GQ. Udfordringen lød på at man skulle scrappe et kikset foto og selv lave en eller flere blomster.
Mit foto forestiller rø....af en flok køer der krydser vejen....billedet er taget igennem forruden og man aner også vinduesviskeren i bunden af billedet. Og grunden til at jeg har taget et billedet af det er, at det jo lige var hvad jeg forventede at komme ud for i Jura. Området er sådan helt "Sound af Music"-agtigt... bjælkehytter, frodige blomsterkummer, geder, mutte mænd med vandrestokke og grønne bjergskråninger med græssende køer...jeg forventede og ventede på, at vi på et tidspunkt ville blive nødt til at holde tilbage for en bonde, der drev sine køer på græs. Det gør man da dér, ik'!?
Det skete jo så også, og det var simpelthen på dagen hvor ferien var slut og vi kørte hjemad...jeg bliver jo helt forvirret, glad og fumlende (der må være lidt labrador i mig) og tager bare et billed ud gennem forruden...og godt at jeg gjorde, for de køer var godt nok hurtige...pist så var de væk fra vejen igen... Godt at billedet alligevel blev scrappet, trods ringe kvalitet ! Godt at vi kan finde på skøre udfordringer ! Jeg har brugt Bazzil Bling og noget "fjollet" mønsterpapir, da jeg syntes at det passede til den "rigtige" Cow parade...man kan vel sige, at jeg prøvede at overføre noget fest og farve til et ellers kedeligt billed ! Titlen er Bazzil bogstaver, som jeg har tegnet koskind på.

2 kommentarer:

  1. Haha et sjovt billede. Sjovt at få scrappet nogle af de "skæve" billeder. Flo overskrift du har lavet.

    SvarSlet
  2. Det er blevet så godt det LO :-) Kan næsten mærke Sound of Music stemningen (og det har i hvert fald ikke noget at gøre med at jeg har set filmen MANGE gange) - og kan også næsten se dig for mig, i fuldt labrador vigør i en feriepakket bil :-) Er vild med bogstaverne du har lavet!

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer