fredag den 24. august 2007

Begavet....

AHHHHH ! Det var bare den bedste fødselsdag længe ! Kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft sådan en skøn fødselsdag....på intet tidspunkt har jeg hekset rundt..bare dullet og sunget sammen med radioen...og så lige lagt et par lagkager sammen...og handlet ind...og...ja, det en husmor nu engang gør, når hun har gæstebud:O)

Men nu til det sjove: GAVERNE !!!

Helt fantastiske gaver alle sammen ! Da dette er en blog om scrap, så er det selvfølgelig de scraprelaterede gaver I nu skal se og læse om....
En scraptaske, venner ! Jeg siger Jer den er bare SKØN og super duper over top dollar lækker! Se bare

Tote-ally cool II hedder den, og den er helt ny på markedet. Den har bare så mange rum og holdere og jeg skal komme efter dig ! En lille skuffe gemmer sig bag den nederste lynlås og den har en drejeskive der kan monteres i bunden, sådan at man let og hurtig kan komme til alle tingene. Den er jo helt perfekt til når jeg skal til Scrap-a-Mania !!! Jeg ved at den er købt i Scrapshop, så prøv at tjekke deres webshop og læs lidt mere om den dér.

Papir, dims og bling fik jeg også...må sige, at min familie har GOD SMAG ! Alle tingene var bare skønne og jeg var bare parat til at rydde spisebordet og gå i gang med at scrappe...så kunne gæsterne jo bare indtage kage og kaffe på gulvet :O) Se her hvad de havde købt:



Jamen, er det ikke bare skønne ting ! Så var der jo også de flotte halskæder og øreringe fra min kreative niece....passer perfekt til LaChris, da øreringene ligner lakridskonfekt! Og den lille stempelkande, til når jeg sidder og scrapper og skal ha' en opstrammer ! De engelske chicklit romaner til når jeg ikke skal scrappe :O) Gavekortet til "Græsted Greatest -Live" sammen med min veninde (den glade giver), så jeg har et emne at scrappe om. Sikken en fest !!!

9 kommentarer:

  1. For ikke at tale om al den kærlighed du modtog sammen med gaverne ;-)

    Dejligt at det var lige i øjet :-), glæder mig til at se alle de nye scraps du laver - kunne man være et skarn og ønske sig et scrap af pigerne til ophængning ??

    Kys LB (LilleBror)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare helt fantastisk ud... ;o) Glæder mig til at se det hele brugt - og den taske for da for LÆKKER!!!! Hver gang jeg er til crop, slæber jeg rundt på mine ting i en plasticpose :D

    Knus M

    SvarSlet
  3. Jamen, Mark...du kommer bare med et foto at pigerne!!!

    SvarSlet
  4. Du bliver MEGET glad for din Tote. Jeg har også sådan en. Den er intet mindre end genial!

    SvarSlet
  5. Hej Chris.
    tillykke med de kanon lækre gaver... Den taske er da bare for fed, har odt set den, meeen tror nu jeg køber den overthere, der er den nemlig meget billigere.
    Glæder mig til at se nogle nye lo lavet med dine fine føsdagdgaver
    Knus sara

    SvarSlet
  6. sikken nogle lækre scrapgave du har fpået. Den tote er bare for lækker og den bliver du glad for, jeg er ihvertilfælde meget glad for min, selvom karusellen i bunden og jeg ikke altid følges ad ;O)

    SvarSlet
  7. Total lækker Tote du har fået! Og lækre scrappesager. God høst du der har gjort dig.

    SvarSlet
  8. Tillykke med dagen. Det må være skønt, at være i familie med nogen, der kan finde ud af at købe RIGTIGE gaver ;-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det skønt at se, at du får brugt nogle af dine fantastisk dejlige gaver. Sad lige og genså dette indlæg, og kunne jo genkende mange af tingene fra dine seneste LO's.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer