tirsdag den 28. august 2007

Bazzil Bling...

Jeg fik jo i fødselsdagsgave noget af det nye karton fra Bazzil...og det er bare superlækkert og glimmer-tøse-agtigt :O) Nu er det så første gang jeg benytter det og synes, at det har et lille minus: det er meget sårbart - man skal passe på ikke at være for hårdhændet, for der kommer nemt synlige striber/"krakeleringer". Nu var det selvfølgelig også første gang at jeg skulle sy med flos...så måske skal jeg bare være lidt blidere (svært når man er "scrap"). Måske er "mishandlingen" ikke så synlig på billedet her...men det er irriterende at se på, som LO'et sidder i mit album :O(

3 kommentarer:

  1. Måske kunn du eksperimentere med at lave krakkeleringen, så det nærmest blev en del af baggrunden. Nogel gange kan man jo redde en kikser, så det kun er en selv, der ved, at den er der. Skønt billede og LO i øvrigt.

    SvarSlet
  2. Det er ellers et rigtigt skønt LO, lige den stil jeg kan li', men selvfølgelig træls med krakeleringer, hvis man ikke har planlagt, at de skal være der. Tip til når du skal sy, hvis ikke du kender det: læg lo'et på en musemåtte e.lign. og for prik hullerne med en syl eller en nål, så er det meget nemmere.

    SvarSlet
  3. Jeg plejer at tage den mindste eyelet, også lave huller, når jeg syer med scrappers floss, Netop fordi det er så tykt i forhold til alm. tråd.
    Men ellers gør jeg lige som Charlotte Ravn:)

    Mvh Sabina

    P.S Det blev nu et meget godt LO alligevel :)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer