tirsdag den 31. juli 2007

...så gik hun i "scrappefælden" !

Hi hi, min veninde og hendes familie var til brunch hos os i søndags. Her skulle hun da liiiige se mine scraps....og der blev hun hooked !!! Herligt ik' ! Så i går var vi på alle tiders shoppetur. Først i DreamPapers og derefter et smut i Panduro. Ja, jeg kom altså også til at købe lidt forsyninger. I dag har vi så siddet og scrappet sammen og det har bare været drønhyggeligt!!!
Og så er det jo også herligt, at ha' een tæt på som man kan swappe med. Jeg ser i hvertilfælde frem til mange hyggelige scrappestunder.

2 kommentarer:

  1. Dejligt med endnu en "lidelsesfælle"... :-) Jeg har også fået et par familiemedlemmer hooked ;-)

    SvarSlet
  2. Og jeg har fået lokket et par fra mødregruppen med... Det er nu skønt at have nogen at sscrappe med ;o)

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer