lørdag den 28. juli 2007

Masser af fotos...

Suk...jeg sad fredag aften, mens ungerne så Disney Sjov, og bladrede igennem ca. 10 års fotos. Der ligger de så i deres små kuverter og har sådan længtes efter at komme i et album..I'm sure...men det skete så aldrig. Men hold da op hvor tiden går. Mine kære små drenge...fra helt spæde...i kært tumlingetøj..i sjove situationer...sovende...grinende...grædende. Jeg sad faktisk og blev sådan lidt tudevorn! Men så kom ungerne hen for at se, hvad det var Mor sumpede over...og det var bare smadder hyggeligt. De fik rigtig noget de kunne "mobbe" hinanden med..."AJJJ man kan se din bare...." og "Hvor ser du dum ud med den hue..." Men de kunne også pludselig huske mange ting (det burde de nu også, med sådan nogle unge, friske hjerner).

Nu fik jeg så fundet nogle fotos frem, som bare kaldte på at blive scrappet...skøøønt. Og jeg er allerede gået igang. Her er det LO, jeg lavede i går aftes.

2 kommentarer:

  1. Fedt med nogle gamle fotos. I øjeblikket synes jeg slet ikke at jeg har nogle fotos, der er værd at scrappe...

    SvarSlet
  2. Nøj hvor jeg genkender din beskrivelse af, at sidde og sumpe over gamle billeder! Jeg bliver også sådan helt tudevorn .... snøft! Helt nostalgisk! He He!

    Super lækkert LO du har lavet om din lille cykelmyg! :) Herlig titel og flot med de store BG monogrammer.

    SvarSlet

Hyggelige kommentarer